TVP INFO odnotowała wysokie wyniki oglądalności. Od początku 2012 r. propozycja programowa telewizji publicznej jest liderem wśród programów informacyjnych w grupie. Każdego dnia gromadzi największą widownię.
W poniedziałek 9 stycznia 2012 r., jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, średnie dzienne udziały były najwyższe w tym roku i wyniosły 5,2 proc. Wyniki kanału informacyjnego telewizji publicznej były lepsze niż konkurencyjnego TVN 24 o 1 punkt procentowy, choć niewątpliwie trzeba w tym miejscu zaznaczyć, że w przypadku TVP mamy do czynienia z lepszą dostępnością.
TVP2 w niedzielę 8 stycznia przez ponad 6 godzin relacjonowała jubileuszowy - 20. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średnia oglądalność 7 wejść antenowych wyniosła ponad 1 mln 560 tys. widzów, zaś udział w rynku widowni ukształtował się na poziomie 13,7 proc.
„PRESSERWIS” powiadomił, że „Cyfrowy Polsat przed EURO 2012 uruchomi multipleks telewizji mobilnej”. W związku z tym Telewizja Polska SA poinformowała, że Cyfrowy Polsat nie posiada żadnych praw ani nie prowadzi negocjacji z TVP SA na temat sublicencjonowania EURO 2012 na polu eksploatacji technologii mobilnej.
W POLSCE jest ok. 14,3 mln odbiorników telewizyjnych, ale jedynie w 4,2 mln gospodarstw domowych (na ponad 13 mln) są one zarejestrowane, dodatkowo tylko 1,2 mln abonentów wnosi opłaty terminowo. Ponad 3 mln abonentów zalega z płatnościami opłat abonamentowych na kwotę ok. 2,08 mld zł, co daje średnie zadłużenie w wysokości 690 zł na każdego dłużnika. Związek Pracodawców Mediów Publicznych przygotował kampanię promującą opłacanie abonamentu RTV, a jej elementem jest m.in. strona internetowa:
(mł)
Pomóż w rozwoju naszego portalu