Reklama

Wiara

Akcja „Rozdajemy medaliki św. Benedykta”

Bądź na bieżąco!

Zapisz się do newslettera

W związku z coraz większą popularnością medalików św. Benedykta i gadżetów z nimi powiązanych, postanowiliśmy uruchomić specjalną stronę internetową, właśnie medalikowi poświęconą www.medalik.tyniec.com.pl.

Strona daje Wam różne możliwości:
1) dzięki niej, możecie zapoznać się z historią i znaczeniem symboliki medalika św. Benedykta. Awers i rewers tego medalu obfitują w tajemnicze litery i wizerunki, które kryją w sobie cenną treść. Przewodnią myślą tego wzoru medalika jest rozumienie życia chrześcijańskiego jako życia w wolności od grzechu i śmierci – w wolności, którą osiągamy, krocząc za Chrystusem;
2) znajdziecie na stronie odsyłacz do rozmaitych produktów z oferty naszego wydawnictwa – chodzi o gadżety powiązane z symboliką medalika lub o opracowania jemu poświęcone;
3) a przede wszystkim, za pośrednictwem tej strony możecie otrzymać swój własny medalik św. Benedykta wraz z kartą, która zawiera wszelkie niezbędne wyjaśnienia dotyczące jego symboliki. Medalik i kartę otrzymacie od nas zupełnie za darmo!

Pomóż w rozwoju naszego portalu

Wspieram

Idea jest prosta: po pierwsze, pragniemy promować duchowość medalika św. Benedykta, a po drugie, poszerzać świadomość znaczenia i symboliki naszego medalika; po trzecie wreszcie, wyjaśnić kontrowersje, które narosły wokół tego tematu.

Reklama

Strona jest prosta i przejrzysta, więc bez trudu połapiecie się, o co w niej chodzi. Zanim jednak tam wejdziecie, chcemy Was zapewnić, iż benedyktyński medalik możecie dostać praktycznie bez żadnego trudu. Wystarczy, że skorzystacie z formularza umieszczonego na stronie, by wysłać do nas wiadomość. W treści wiadomości nie może zabraknąć Waszych danych adresowych! I na ten właśnie, podany przez Was adres wkrótce zostanie wysłana drobna przesyłka, zawierająca medalik i tekst z jego opisem.

Ważna informacja!!! Pierwszy etap akcji „Rozdajemy medaliki św. Benedykta” trwa do końca weekendu, czyli do 19 czerwca 2016 r.

Wierzymy, że dzięki temu więcej osób odkryje cenne przesłanie medalika. Zapraszamy Was do skorzystania z tej okazji – nic nie tracicie, a możecie odkryć dla siebie coś szczególnie wartościowego, jak wiele osób przed Wami.

2016-06-16 12:35

Oceń: 0 0

Reklama

Wybrane dla Ciebie

Niespodziewany prezent dla partii Petru

[ TEMATY ]

medalik

Artur Stelmasiak

Niespodziewana przesyłka trafiła do rąk posłów Nowoczesnej Ryszarda Petru. Anonimowi darczyńcy sprezentowali członkom partii katolickie medaliki - informuje Superstacja.
CZYTAJ DALEJ

Betlejem: przygaszona radość z narodzenia Chrystusa

2024-12-26 09:32

[ TEMATY ]

Betlejem

Vatican News

W Betlejem, obchody pamiątki narodzenia Pana Jezusa, również w tym roku nosiły piętno trwającej wojny. Na placu Żłobka przed bazyliką Narodzenia nie było tradycyjnej choinki ani świątecznych dekoracji. Wspólnota katolicka mimo wszystko bardzo uroczyście celebrowała bożonarodzeniowe liturgie pod przewodnictwem łacińskiego patriarchy Jerozolimy.

Podczas ingresu do Betlejem kard. Pierbattista Pizzaballa wspomniał o swojej wizycie w Gazie i zaapelował do wiernych, aby przykład odwagi tamtejszych chrześcijan był wzorem do niesienia nadziei mimo smutku z powodu rozlewu krwi i cierpienia.
CZYTAJ DALEJ

Projektant zabawek erotycznych dla dorosłych prezentuje szopkę na wystawie watykańskiej

2024-12-26 11:08

[ TEMATY ]

Watykan

Włodzimierz Rędzioch

Nie osłabły kontrowersje wokół maskotki o nazwie „Luce”, jaką dla Watykanu na Rok Jubileuszowy zaprojektował Simone Legno, włoski twórca marki Tokidoki. Nie tak dawno okazało się, że firma współpracowała także z brytyjskim producentem zabawek erotycznych Lovehoney. Podobnie jak nowa maskotka, wraz z towarzyszącymi jej dodatkowymi maskotkami o imionach Fe, Xin i Sky, erotyczne zabawki są inspirowane japońską estetyką kiczu – podaje portal „Life Site News”. Firma Tokidoki promowała też miesiąc gejowskiej „Dumy” materiałami podobnymi w stylu do watykańskich maskotek. Teraz Simone Legno zaprezentował swoją szopkę w ramach wystawy „100 szopek w Watykanie”.

Lovehoney zainicjowała we współpracy z Tokidoki nową serię swoich erotycznych produktów w październiku 2016 r. Pooneh Mohajer, współzałożycielka Tokidoki, stwierdziła wówczas, że nowy projekt ma na celu promowanie „znaczenia zdrowia seksualnego i ogólnego dobrego samopoczucia”. Docelowy klient to dla obu firm osoby w wieku od 18-30 ze względu na popularność w tej grupie kultury japońskiej.
CZYTAJ DALEJ

Reklama

Najczęściej czytane

W związku z tym, iż od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie Państwa informujemy, iż nasza organizacja, mając szczególnie na względzie bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarza, wdrożyła System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w rozumieniu odpowiednich polityk ochrony danych (zgodnie z art. 24 ust. 2 przedmiotowego rozporządzenia ogólnego). W celu dochowania należytej staranności w kontekście ochrony danych osobowych, Zarząd Instytutu NIEDZIELA wyznaczył w organizacji Inspektora Ochrony Danych.
Więcej o polityce prywatności czytaj TUTAJ.

Akceptuję