Ideą nagrody przyznawanej przez Kantar Polska jest wyróżnienie tych instytucji finansowych, które w ciągu minionego roku najefektywniej kreowały swój wizerunek i dzięki temu zyskały zaufanie i zaangażowanie swoich klientów. W imieniu spółki LINK4 nagrodę odebrała Patrycja Kotecka, członek zarządu.
– To dla nas szczególne wyróżnienie, bo przypadające na wyjątkowy czas pandemii. Mimo obiektywnych trudności, z którymi musiała sobie radzić cała branża ubezpieczeniowa, osiągnęliśmy rekordowe wyniki sprzedaży poprzez call center, a to także zasługa ugruntowanej siły naszej marki jako wiarygodnego ubezpieczyciela w niepewnych czasach – mówi Patrycja Kotecka.
Pomóż w rozwoju naszego portalu
Towarzystwo Ubezpieczeniowe LINK4 znane jest ze swej serii wielokrotnie nagradzanych przebojowych reklam. W zeszłym roku wyśpiewały je po raz pierwszy dwie wokalistki młodego pokolenia Sylwia Przetak i Daria Reczek, promując ofertę ubezpieczeń komunikacyjnych LINK4 w rytmie przebojów Tiny Turner i O-Zone. W tym roku szykuje się kolejna porcja ubezpieczeniowych hitów, ale jakich to na razie tajemnica.
– Konsekwentnie budowany wyrazisty wizerunek LINK4 przekłada się na zaufanie klientów i nawet w trudnych czasach pozwala nam odnosić marketingowe sukcesy. W ostatnim roku sprzedaż składki w kanale direct pobiła kolejny rekord, z czego jestem szczególnie dumna. Silna pozycja w sektorze sprzedaży bezpośredniej to od lat znak rozpoznawczy LINK4 i zobowiązanie do wciąż lepszych wyników – dodaje Patrycja Kotecka.
Nagroda Kantar przyznawana jest za najskuteczniejszą kreację wizerunku marki ubezpieczeniowej. Laureaci nagrody wyłaniani są na podstawie badania rozpoznawalności przeprowadzonego przez Kantar Polska.