Wrocław: rośnie zainteresowanie profilem abp. Kupnego na Twitterze
Wystarczyły 3 lata obecności metropolity wrocławskiego na portalu społecznościowym Twitter, by liczba osób regularnie czytających 140-znakowe komentarze do Ewangelii przekroczyła 4 tys. – Pokarm, inspiracja, przypomnienie co w życiu się naprawdę liczy – tak „followersi” tłumaczą zainteresowanie wpisami hierarchy.
Truizmem jest twierdzenie, że Internet stał się kolejnym kontynentem, na którym nie może zabraknąć obecności głosicieli słowa Bożego. Duchowni działają na portalach społecznościowych, a parafie i diecezje posiadają własne strony internetowe. Do osób twittujących dołączył na początku Wielkiego Postu 2014 r. abp Józef Kupny. Od tego czasu metropolita wrocławski opublikował 1891 wpisów, które mają charakter refleksji nad Pismem Świętym, czytanym danego dnia podczas Eucharystii. - Ksiądz arcybiskup często wspomina, iż w czasie wizytacji oraz różnego rodzaju spotkań w parafiach, podchodzą do niego ludzie, dziękując za tę formę głoszenia Dobrej Nowiny – mówi ks. Rafał Kowalski, rzecznik metropolity wrocławskiego. Dodaje przy tym, iż hierarcha otrzymuje także sporo maili od osób obserwujących jego konto na Twitterze.
CZYTAJ DALEJ