"Rodzina tworzy trwałą wspólnotę kochających się wzajemnie osób, które wspólnie podnoszą trudy dnia codziennego. Rodzice zapewniają bezpieczeństwo dzieciom oraz zapewniają im odpowiednie warunki duchowe i materialne. Matka w domu jest symbolem troskliwości, poświęcenia i ciepła. Natomiast ojciec zapewnia poczucie pewności siebie, siły, odwagi i mądrości życiowej. Do prawidłowego rozwoju dziecka potrzebny jest dom, w którym dziecko odnajdzie siebie oraz nauczy się żyć" - wyjaśniają autorzy kampanii społecznej #Nierozerwalni, związani ze Stowarzyszeniem Diakonia Ruchu Światło-Życie.
Jak wyjaśniają, współtwórcami inspirujących tekstów, dotyczących różnych aspektów życia rodzinnego, mają być także sami internauci, którzy dołączą do grona "nierozerwalnych".
Pomóż w rozwoju naszego portalu
"Uznaliśmy, że świadectwem naszego życia możemy razem promować opisane wartości w Kampanii Społecznej ogarniającej całą Polskę. Wasze zaangażowanie, jako aktywnych odbiorców, jest kluczowe dla efektywności zaproponowanych i prowadzonych przez nas działań. W ramach kampanii chcemy dotrzeć do jak najszerszego grona rodziców, zbudować społeczność rodzin wzajemnie wspierających się i wspólnie przeżywających radości i smutki dnia codziennego. Wzajemnie będziemy uczyć się jak kształtować i budować więzi rodzinne, by wzmacniać nasze rodziny siłą miłości!" - można przeczytać w opisie projektu.
Szczegóły kampanii można poznać wchodząc do wirtualnego domu rodziny Nierozerwalnych, na stronie nierozerwalni.org. Ambasadorami kampanii są m.in. Paweł Królikowski, Mateusz Banaszkiewicz, Monika i Marcin Gomułkowie, Staszek Karpiel-Bułecka, Agnieszka i Piotr Cudzichowie.
Kampania społeczna dla rodzin: #Nierozerwalni” realizowana jest w ramach Narodowego Programu Zdrowia 2016-2020 na zlecenie Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.