Kilkuminutowy spot filmowy w nieoczywisty sposób porusza temat współczesnych problemów, którą odkrywa przed nami pewna tajemnicza okulistka. Zaprojektowany tak, by ukazać moment przełomowy w życiu osób nieświadomych tego, na co cierpią i czego im brak. Nie są jednak w sytuacji bez wyjścia - mogą obmyć się w wodzie sakramentów i przejrzeć. Tylko tyle i aż tyle!
Spot promuje kolejną kampanię ewangelizacyjną Fundacji Holy Mary Team pt. 'Pokochaj Maryję', która potrwa do końca maja. Z tej okazji w mediach będzie można znaleźć artykuły i wywiady ze znanymi osobami, które mówią o tajemniczej obecności i działaniu Maryi w ich codzienności.
Pomóż w rozwoju naszego portalu
Więcej informacji na www.hmt.org.pl i facebook.com/holymaryteam
Zupełnie nowa, wyjątkowa akcja ewangelizacyjna „Pokochaj Maryję”, to inspirowana miłością do Matki Bożej inicjatywa Fundacji Holy Mary Team, powołanej do ewangelizacji w Internecie i mediach społecznościowych.
„Pragniemy, aby owoce naszej pracy były świadectwem żywej z relacji z Maryją. Opowiemy o naszym doświadczeniu, w jaki sposób Maryja towarzyszy nam w radościach, jak wspiera w trudach codzienności i jak prowadzi nas do Jezusa Chrystusa” – mówią inicjatorzy akcji. Publikacje artykułów i wywiadów w mediach katolickich, w stacjach radiowych jak i w TV będą wchodziły w zakres prowadzonej inicjatywy.
„Bardzo potrzebujemy Maryi w naszym życiu. Jeżeli mamy pokochać Boga i bliźnich, to Maryja jest najlepszą nauczycielką. Jest z nami, wspiera i nieustannie wyprasza nam łaski. Czasami mamy jednak wrażenie, że jest obojętna i nie odpowiada nam na nasze prośby i błagania, ale tak nie jest. Jest zawsze z nami, szczególnie pomaga nam przezwyciężać trudne i bolesne chwile bowiem to Ona jest Matką Bożą Bolesną i … Matką Miłości.
Maryja przemienia nasze życie duchowe i prowadzi nas do Pana Jezusa, który czeka na nas w Eucharystii. To szczególnie chcemy przekazać podczas akcji.