Pan Marcin z zakładu karnego napisał: Kochana Redakcjo! Słyszałem z różnych źródeł, że warto do Was napisać,
więc postanowiłem to uczynić. Chciałbym tak w skrócie opowiedzieć, jak
doszło do napisania tego listu. Otóż nigdy nie byłem do końca wierzący
i na pewno nie byłem przekonany do takich gazet jak Wasza. W wieku 26 lat,
gdy zostałem pozbawiony wolności, nie byłem skłonny do wiary. Dziś, gdy
mam 36 lat, nagle poczułem, że Bóg jest, że wiara w Boga jest ważna. I myślę,
że warto wierzyć w to, iż w końcu i ja doznam tego szczęścia, o które już
od dłuższego czasu proszę.
Jak wspomniałem, mam 36 lat. To, że jestem w ZK, nie wykreśla mnie
ze społeczeństwa. Każdy ma swoje przejścia w życiu – ja też. Ale wiem, że czas
na zmiany, bo życie jest takie krótkie. I chciałbym jeszcze kogoś pokochać...
Z wyroku, który odsiaduję (10 lat), zostało mi 6 miesięcy. Jestem z Lubuskiego.
Dusze czyśćcowe więcej wiedzą o nas i o tym, co się dzieje,
niż myślimy. Wiedzą np., kto bierze udział w ich pogrzebie
i czy idzie tylko dlatego, aby inni go widzieli. Wiedzą,
kto wysłuchał za nich Mszy św., bo dla umarłych pobożne
wysłuchanie Mszy św. ma większe znaczenie, aniżeli
towarzyszenie zwłokom na cmentarz.
Wiedzą również dusze czyśćcowe, co się o nich mówi
i co się dla nich robi. Są bliżej nas, niż myślimy: są całkiem
blisko nas.
Nie słabną kontrowersje wokół maskotki o nazwie „Luce”, jaką dla Watykanu na Rok Jubileuszowy zaprojektował Simone Legno, włoski twórca marki Tokidoki. Okazuje się, że firma współpracowała także z brytyjskim producentem zabawek erotycznych Lovehoney. Podobnie jak nowa maskotka, wraz z towarzyszącymi jej dodatkowymi maskotkami o imionach Fe, Xin i Sky, erotyczne zabawki są inspirowane japońską estetyką kiczu – podaje portal „Life Site News”. Firma Tokidoki promowała też miesiąc gejowskiej „Dumy” materiałami podobnymi w stylu do watykańskich maskotek.
Lovehoney zainicjowała we współpracy z Tokidoki nową serię swoich erotycznych produktów w październiku 2016 r. Pooneh Mohajer, współzałożycielka Tokidoki, stwierdziła wówczas, że nowy projekt ma na celu promowanie „znaczenia zdrowia seksualnego i ogólnego dobrego samopoczucia”. Docelowy klient to dla obu firm osoby w wieku od 18-30 ze względu na popularność w tej grupie kultury japońskiej.
W związku z tym, iż od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie Państwa informujemy, iż nasza organizacja, mając szczególnie na względzie bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarza, wdrożyła System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w rozumieniu odpowiednich polityk ochrony danych (zgodnie z art. 24 ust. 2 przedmiotowego rozporządzenia ogólnego). W celu dochowania należytej staranności w kontekście ochrony danych osobowych, Zarząd Instytutu NIEDZIELA wyznaczył w organizacji Inspektora Ochrony Danych.
Więcej o polityce prywatności czytaj TUTAJ.