Zbliża się kulminacja największej w kraju kampanii społecznej „Prowadzę - jestem trzeźwy”, organizowanej przez ks. Piotra Brząkalika, duszpasterza trzeźwości archidiecezji katowickiej
oraz Agencję Reklamową Business Consulting. Wyróżnikiem akcji jest charakterystyczny brelok z logo i hasłem kampanii.
Jak co roku, największe natężenie działań w ramach kampanii przypada w środku lata. Na ten moment organizatorzy przewidzieli wyjazd na ulice polskich miast ponad 150 autobusów i tramwajów z charakterystyczną
tablicą rejestracyjną, na której widnieje napis: „Trzeźwy” oraz zakrojoną na szeroką skalę kampanię billboardową.
Plakat wyłoniony został podczas ogólnopolskiego konkursu w ramach Festiwalu Plakatu Reklamowego Barbakan 2008.
Jego autorem jest Przemysław Bukowski. Równocześnie na anteny radiowe wchodzi najnowszy spot.
W przygotowaniu jest też spot filmowy, którego premiera przewidziana jest na jesień br.
Partnerami kampanii jest obecnie 29 urzędów miast i gmin z całej Polski, przewoźnicy (zakłady komunikacyjne), właściciele nośników reklamowych, wiele firm i instytucji.
Więcej informacji na stronie:
Pomóż w rozwoju naszego portalu